Oprogramowanie dla firm sprawdź naszą ofertę! projektowanie i tworzenie stron internetowych szczecin systemy alarmowe, monitoring przemysłowy sieci komputerowe

tel. +48 535 581 930

e-mail bok@itpol.pl

Obsługa Informatyczna Firm

Usługi jakie proponujemy w ramach obsługi informatycznej to między innymi:

  • Okresowa kontrola legalności zainstalowanego oprogramowania.
  • Przeglądy techniczne zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Konsultacje i szkolenia w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Informowanie o wszelkich ulepszeniach i poprawkach zainstalowanego oprogramowania.
  • Udzielanie konsultacji telefonicznych w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Zbieranie informacji o potrzebach i uwagach w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Konfiguracja oprogramowania według życzeń w zakresie możliwości systemu.
  • Usuwanie nieprawidłowości spowodowanych błędami użytkownika lub wadliwą obsługą oprogramowania.
  • Usuwanie skutków infekcji wirusów komputerowych.
  • Instalacja poprawek (upgrade) oprogramowania.
  • Odtwarzanie danych z kopii bezpieczeństwa.
  • Usuwanie usterek, uniemożliwiających prawidłowe funkcjonowanie powierzonego sprzętu.
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu komputerowego.
  • Dostawa i instalacja materiałów eksploatacyjnych.
  • Rozbudowa infrastruktury sieciowej.
  • Doradztwo merytoryczne w zakresie rozwoju i optymalizacji systemów informatycznych.
  • Konsultacje w zakresie rozwiązań i dostępu do najnowszych technologii informatycznych.
  • Rozwiązywanie problemów bezpieczeństwa danych i transmisji za pośrednictwem Internetu.
  • Zdalna administracja sprzętem komputerowym .
  • Wypożyczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy, w miarę posiadanych możliwości magazynowych.
  • Sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową.
  • Dozór techniczny nad systemem monitoringu przemysłowego.

Jak działamy?

Wszelkie problemy zgłaszane są do przydzielonego opiekuna firmy, którego obowiązkiem jest zapewnienie pomocy technicznej i nadzór nad przebiegiem jej realizacji. Osoby zgłaszające awarie mają dostęp do panelu zgłoszeń awarii, mogą na bieżąco obserwować status ich zgłoszenia. Każde zgłoszenie jest rejestrowane i w zależności od potrzeb podejmowane są odpowiednie kroki wg następującej procedury:


  • próba usunięcia problemu poprzez dostęp zdalny
  • w przypadku braku możliwości zdalnej interwencji - wizyta u klienta

Ponadto w ramach umowy serwisowej, realizujemy stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitorowania poprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej.



Oferujemy współpracę zarówno na zasadzie stałych zryczałtowanych umów serwisowych, jaki i doraźnej pomocy w nagłych sytuacjach awaryjnych. Oferujemy atrakcyjną cenę usług przy wysokiej jakości ich wykonania.


Helpdesk informatyczny


Jest usługą przeznaczoną głównie dla małych firm, które nie posiadają serwerów. Umowa abonamentowa uprawnia do korzystania z pomocy naszych specjalistów określoną liczbę godzin w miesiącu. ITPOL zobligowany jest umową do reakcji na zgłoszenia problemowe w określonym czasie.